Najčastejšie otázky

Produkty

Kde môžem vidieť nábytok v skutočnosti?

Naša činnosť je zameraná najmä na online predaj. Preto sa snažíme, aby prezentácia produktov bola čo najpodrobnejšia. Umožňujeme vám tiež objednať si bezplatné vzorky látok, aby sme Vám uľahčili rozhodovanie.

Bezplatné vzorky poťahových látok

Je možné zmeniť rozmery nábytku?

Ponúkame kuchynský nábytok a vybraný čalúnený nábytok s možnosťou zmeny rozmerov. Pre viac informácií kontaktujte nášho poradcu.

Dostanem objednaný nábytok vcelku alebo ho musím zmontovať?

Nábytok na voľný čas (rohové sedacie súpravy, pohovky, gauče, rozkladacie pohovky, kreslá atď.) sa dodáva ako celok. Pevný nábytok (závesné skrinky, komody, televízne skrinky, stoly atď.) sa dodáva v baleniach na vlastnú montáž. Jedinou výnimkou sú výrobky, ktoré majú v popise informáciu, že montáž nie je potrebná.

Pred kúpou nábytku do obývačky sa uistite, či sa vám model zmestí, keď si ho prinesiete domov.

Zahŕňajú ceny postelí aj matrace?

Vzhľadom na rozmanité preferencie našich zákazníkov pri výbere matraca nechceme vnucovať žiadny model. Z tohto dôvodu sa postele predávajú samostatne. Pozrite si, prosím, záložku matrace a nájdite si ten správny matrac pre vás.

Ako určím stranu sedacej súpravy?

To sa určuje podľa toho, keď ste otočení tvárou k pohovke. Ak je kratšia strana (otoman) vpravo, označuje sa ako pravá strana sedacej súpravy.

Je možné kúpiť jeden nočný stolík, keď je na stránke výrobku uvedené - súprava?

Ak sa nočné stolíky dodávajú ako súprava, nie je možné ich zakúpiť samostatne.

Môžem si objednať pracovnú dosku v kuchyni ako celok?

Všetky dĺžkové varianty, v ktorých si môžete pracovné dosky objednať v našom obchode, nájdete v produktovom liste príslušného modelu.

Náš kompletný sortiment kuchynských pracovných dosiek nájdete tu: kuchynské pracovné dosky.

Ako dlho trvá záručná doba na nábytok?

Na všetok náš nábytok poskytujeme 2-ročnú záruku.


Objednávky

Musím si na webovej stránke vytvoriť konto, aby som si mohol kúpiť nábytok?

To nie je potrebné. Stačí vyplniť formulár a odoslať objednávku.

Ako dlho trvá dokončenie objednávky?

V prípade nábytku na mieru závisí dodacia lehota od zvoleného modelu. Približný čas dodania je uvedený pri každom výrobku.

Nábytok, ktorý máme na sklade, expedujeme v čase 7-14 dní.

Objednal som si tovar, ale chcel by som si objednať ešte jednu položku. Je možné tieto objednávky skombinovať?

Áno, ak výrobok z vašej prvej objednávky ešte nebol doručený. V takom prípade vám náš poradca vypočíta cenu za doručenie.

Je možné zmeniť materiál čalúneného nábytku?

Áno, nábytok s možnosťou výberu materiálu obsahuje informácie o zmene povrchovej úpravy v karte údajov o výrobku.

Ak máte akékoľvek otázky, obráťte sa na náš zákaznícky servis, ktorý vám pomôže vybrať správny materiál. Tel: +421 233 418 621

Ako môžem zrušiť svoju objednávku?

Ak chcete zrušiť skôr zadanú objednávku, kontaktujte nás e-mailom na adrese: [email protected]


Platby

Môžem zaplatiť zálohu namiesto celej sumy?

Áno, môžete zaplatiť zálohu (30 % z ceny) a zvyšok v hotovosti zaplatiť nášmu vodičovi pri doručení - bez ďalších nákladov.

Aké formy platby sú k dispozícii?

  • Dobierka – zaplatenie vodičovi na mieste
  • Platba bankovým prevodom – prevod na náš účet
  • Zaplatenie zálohy – bankový prevod na účet, zvyšok doplatíte vodičovi pri doručení

Doručenie

Bude cena doručenia nižšia, ak si objednám viac kusov nábytku?

Cena za doručenie závisí od hodnoty objednávky. Všetky informácie nájdete na objednávke a taktiež v záložke Doručenie.

Môžem získať kontaktné údaje vodiča zásielky?

Pri doručovaní nábytku našou dopravou neposkytujeme telefónne číslo na vodiča.

V prípade zaslania kuriérom vám poskytneme číslo prepravného listu na sledovanie zásielky.

Zahŕňa cena doručenia aj službu výnosu?

Služba výnosu je ďalšou možnosťou, ktorú si môžete objednať v nákupnom košíku pri zadávaní objednávky. Nie je zahrnutá v základnej cene za doručenie.

Aký je rozdiel medzi službou výnosu a službou pomoc pri výnose?

Služba pomoc pri výnose je vykonaná za asistencie nášho vodiča. Pomoc pri výnose nábytku je doplnená ďalšou osobou, ktorú si zákazník zabezpečí sám. Oproti tomu služba výnosu je komplexná služba, ktorú vykonáva náš dvojčlenný tím samostatne, bez vašej spoluúčasti.

Pre viac informácií kontaktujte poradcu na e-mail: [email protected]

Do ktorých krajín sa nábytok dodáva?

Dodávame tovar do celej Európskej únie. Náklady na dopravu sa vypočítavajú individuálne. Viac informácií nájdete v záložke Doprava do zahraničia.

Na čo si dať pozor pri preberaní nábytku?

Po prijatí dôkladne skontrolujte, či má vybraný výrobok správne parametre a či zodpovedá farbe a typu nábytku.


Reklamácie a vrátenie tovaru

Ako reklamovať nábytok?

Ak chcete uplatniť reklamáciu, musíte vyplniť reklamačný formulár, ktorý nájdete v časti Reklamácie a vrátenie tovaru.

Je možné zakúpený výrobok vrátiť?

Áno, je to možné. Všetky informácie o vrátení tovaru nájdete na našej webovej stránke v časti Reklamácie a vrátenie tovaru.


Ďalšie

Meníte čalúnenie starého nábytku?

Nábytok nerekonštruujeme. Náklady na čalúnenie a výmena komponentov sú vyššie ako pri kúpe nového nábytku.

Je možné vyjednávať o cenách na webovej stránke?

O cenách výrobkov sa nedá vyjednávať. Všetky aktuálne propagačné akcie sú uvedené v záložke Zľavové kódy.

/najcastejsie-otazky-s-19.html